De Nederlandse meubelgroep Leolux heeft haar nieuwe belevingscentrum nabij Amsterdam geopend. Voor hun nieuwe showroom werkte studio i29 aan het interieurontwerp van 3500 m2 retail waar alles draait om beleving. Voor i29 was de uitdaging om een geoptimaliseerde balans te creëren tussen zowel intieme als ruime ruimtes, waardoor bezoekers een verscheidenheid aan ervaringen konden krijgen terwijl ze door de ruimte dwaalden.
De ruime houten trap die de twee niveaus met elkaar verbindt, doet dienst als tribune voor evenementen en herinnert samen met de gigantische boom in de ontvangstruimte aan de natuurlijke materialen die een centrale rol spelen in de producten van Leolux.
Vanuit de entree en horecaruimte kunnen bezoekers helemaal door de achterzijde van het gebouw kijken, waardoor de belofte ontstaat om meer te ontdekken. In het midden van de showroom verdeelt een mezzanine de ruimte en creëert intimiteit in het 12 meter hoge gebouw. Op dit niveau kunnen klanten meubelmodellen, kleuren en materialen bepalen terwijl ze zicht hebben op de showroom en het op maat gemaakte kunstwerk van Thomas Trum.
Heb je vragen over het copyright van deze afbeelding of denk je dat deze afbeelding niet de juiste toekenning heeft gekregen? Neem dan gerust contact met ons op en wij zorgen dat dit, indien nodig, wordt aangepast.
Meer informatie over de Notice and Take down procedure van Best Interiors? Klik hier.
Laat je inspireren door de mooiste woon- en tuinprojecten en stel je eigen moodboard samen – deel het met anderen en inspireer elkaar!