De belangrijkste doelstellingen van de campagne zijn het presenteren van de designvrijheid die u kunt bereiken met onze producten zonder concessies te hoeven doen aan de akoestiek. We doen dit via een samenwerking met architecten die vertellen over hun unieke projecten wereldwijd waarbij ze Ecophon producten hebben toegepast. Het aanbod dat wordt getoond in de Sounds like Ecophon-campagne bestaat uit Master, Focus, Solo, Fade (akoestisch pleister)en Clipso (akoestische stretchstof). Verder komen ook de mogelijkheden qua kleuren voor het ophangsysteem aan bod.
Aangezien Ecophon nu oplossingen heeft voor alle soorten toepassingsgebieden en ontwerpen, kunnen we nog meer akoestische uitdagingen oplossen. Deze campagne is een uitstekende gelegenheid om onze relevantie voor architecten te demonstreren en onze aanwezigheid in het ontwerp van unieke ruimtes te vergroten. We streven ernaar om een top-of-mind awareness te creëren bij de doelgroep en hen te begeleiden bij het selecteren van hoogwaardige akoestische producten uit ons aanbod voor projecten waarbij design en akoestiek samen komen. De diversiteit aan ontwerpen die kunnen worden bereikt met onze premium producten en de klantencases die we in deze campagne tonen, zijn visueel aantrekkelijk en voelen exclusief aan. Ecophon heeft een geweldig trackrecord van zeer coole projecten, wat essentieel is voor deze campagne en om onze mogelijkheden te laten zien.